Części zamienne i serwisy

Naszą misją jest ułatwianie pracy związanych z branżą przeciwpożarową.

Niezbędnym elementem funkcjonowania obiektu jest utrzymanie w sprawności zainstalowanego sprzętu ppoż., dlatego podejmując współpracę z nami otrzymujecie:

  1. doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów utrzymania w sprawności urządzeń – Klient jest dla nas Najważniejszy,
  2. opiekę w zakresie pilnowania terminów kolejnych przeglądów, szybka reakcja na niespodziewane sytuacje – nasz telefon serwisowy czynny całą dobę / siedem dni w tygodniu,
  3. regularne serwisy i przeglądy wykonywane przez doświadczonych pracowników na autoryzowanym sprzęcie – aktualne świadectwa przeglądu sprzętu do badań,
  4. dostępność części zamiennych i eksploatacyjnych – nie musisz nigdzie szukać, dostarczymy i zamontujemy za Ciebie.

Sprawność systemów przeciwpożarowych jest kluczowym elementem bezpieczeństwa ludzi przebywających w obiekcie. Utrzymanie urządzeń służących ochronie przeciwpożarowej leży w gestii Zarządców obiektów. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (do pobrania TUTAJ) urządzenia ppoż. podlegają kontroli okresowej.

§3.

  1. Urządzenia przeciwpożarowe w obiekcie powinny być wykonane zgodnie z projektem uzgodnionym przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, a warunkiem dopuszczenia do ich użytkowania jest przeprowadzenie odpowiednich dla danego urządzenia prób i badań, potwierdzających prawidłowość ich działania.
  2. Urządzenia przeciwpożarowe (…) powinny być poddawane przeglądom technicznym i czynnościom konserwacyjnym, zgodnie z zasadami i w sposób określony w Polskich Normach dotyczących urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic, w dokumentacji techniczno-ruchowej oraz w instrukcjach obsługi, opracowanych przez ich producentów.
  3. Przeglądy techniczne i czynności konserwacyjne powinny być przeprowadzane w okresach ustalonych przez producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku.

Zajmujemy się serwisem i konserwacją systemów oddymiania grawitacyjnego. Posiadamy niezbędne doświadczenie i sprzęt serwisowy niezbędny do prawidłowego wykonania przeglądu i konserwacji. Nasi pracownicy pracują zgodnie z zasadami BHP i posiadają badania niezbędne do prac na wysokości. Po wykonanej kontroli sporządzamy protokół z przeprowadzonych czynności serwisowych i wystawiamy świadectwo wykonania przeglądu.

Nasi Klienci nie muszą tracić czasu na pamiętanie o przeglądach. Po podpisaniu umowy serwisowej my pilnujemy terminów kolejnych badań, obejmujemy opieką obiekt. Z uwagi na podpisane umowy z producentami osprzętu do klap dymowych dysponujemy większością części zamiennych i eksploatacyjnych “od ręki”. Na większe ilości lub rzadko spotykane części potrzebujemy jedynie 3-4 tygodni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania.